18 Haziran 2017 Pazar

Likom Presto Plus Kurumsal Kaynak Yönetimi Yazılımı

Likom Yazılım, ticaret, sanayi ve hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletme-lerin mevcut ve gelecekteki gereksinimlerini gözönüne alarak tüm iş süreçlerini en etkin şekilde gerçekleştirip verimlilik artışı sağlamayı hedefleyen, maliyetlerini düşürerek karlılığı arttırıp sağlıklı büyümek isteyen KOBİ'ler için ekonomik ERP olan Likom Presto Plus'ı geliştirdi.
En yaygın kullanılan ilişkisel veritabanı yönetim sistemleri olan Microosoft SQL ve IBM DB2 ile çalışabilen Likom Presto Plus Kurumsal Kaynak Yönetimi Yazılımı, KOBİ'lere yoğun rekabet ortamında hedeflerine ulaşmakta benzersiz bir hız ile esneklik ve işlevsellik sağlar.
 
 
 
  • Ürün ve ara ürün bilgilerinin tanımlanması ve kullanılması.
  • Ürün ağaçlarının, iş merkezlerinin, üretim operasyonlarının ve tezgahların tanımlanması ve kullanılması, Rota tanımı yapılması, Alternatif malzeme kullanımı olan ürün ağaçlarının tanımlanması.
  • Tek tek yada toplu olarak iş emri ve Üretim talebi oluşturabilme.
  • İş emri bazında ürün ağacının ve operasyonlarının özelleştirilebilmesi ve iş emri bazında saklanması.
  • İş emrinde belirtilen operasyonların değişik zamanlarda ve birden fazla parçada gerçekleştirilebilmesi.

  • Tek tek yada toplu olarak gerçekleşme hareketlerinin yapılabilmesi, Endirekt maliyetlerin dağılım anahtarları yada belirtilen katsayılar ile ürünün maliyetine dağıtılması, Tezgah maliyetlerinin izlenebilmesi.
  • Malzeme İhtiyaç Planlaması yapılması.
  • Üretim süreç girdi (hammadde,yardımcı malzeme vb.) ve çıktılarının (mamül, yarı mamül,fire vb.) anlık ve ayrıntılı olarak izlenmesi.
  • Sipariş ve üretim talebinden iş emri oluşturulması, mevcut üretim durumunun izlenmesi, gerçekleşmelerin takibinin yapılması, Ürün ağacı içindeki yarı mamüllerin iş emri sürecinde seviyeli olarak otomatik açılması.
  • Üretilen ürün ve yarı mamül maliyetlerinin istenilen ayrıntıda hesaplanması ve izlenmesi, Maliyet Muhasebesi kayıtlarının gerçekleştirilmesi.
  • Mamül ve hammadde fire takibi ve Fason takibinin yapılabilmesi. 

  • Verilen tekliflerin ve alınan siparişlerin ayrıntılı olarak takip edilmesi.
  • Satışa sunulan ürün ve hizmetler için sınırsız sayıda fiyat ve fiyatla bağlantılı iskonto, vade ve ödeme koşulları ile fiyat listelerinin oluşturulması.
  • Fiyat farkı, Vade farkı ve kur farkı faturası oluşturabilme.

  • Fiyat listelerinden ürün ve hizmet kartlarına satış fiyatları aktarılarak ayrıntılı fiyat analizlerinin yapılması, kullanıcı bazında fiyat listelerini kullanma ve düzenleme yetkilerinin verilmesi.
  • Satış fatura ve irsaliyelerinin, müşteri ödeme koşullarına göre hızlı ve pratik bir şekilde oluşturulması, İrsaliyeler için toplu olarak fatura kesilmesi ve toplu fatura çıktılarının alınması, sipariş edilme ve termin tarihlerine göre satış işlemlerinin otomatik yapılası.
  • Satışların firma satış personellerine göre izlenerek, satış personeli performanslarının takip edilmesi.
  • Ürün grubu, müşteri grubu ve bölgesel satış performansı ve karlılık analizlerinin istenilen ayrıntıda takip edilmesi.
  • Müşeri ve satıcılara özgü fiyat listesi tanımlanabilmesi ve hareket esnasında tanımlı fiyat listesinin otomatik olarak getirilmesi.
  • Türkiye haritası üzerinden satış yapılan müşteriler, ürünler ve şehirleri detaylı olarak takibinin sağlanabilmesi.

  • Şirket içi satınalma taleplerinin oluşturulması ve izlenmesi.
  • Tedarikçilerden alınan tekliflerin ve verilen siparişlerin ayrıntılı olarak takip edilmesi.
  • Asgari-azami stok seviyeleri ve optimum sipariş edilme miktarları izlenerek en etkin kaynak yönetiminin sağlanması.
  • Stokların güncel olarak izlenmesi , sipariş ödeme koşulları ve bunların hangi stok hareketleri ile karşılandığının ayrıntılı olarak takibi.
  • Kullanıcı sipariş onay işlemleri ile sipariş kontrollerinin yapılması.
  • Hizmet ve stok kartları ile ilgili siparişlere ait alış irsaliyelerinin ve alış faturalarının kaydedilmesi.
  • Verilen siparişlerin teslim alınması aşamasında stok bilgilerinin otomatik olarak oluşturulması.

  • El terminali ile depolanan sipariş yada mal alımı hareketlerinin sisteme otomatik entegrasyonun yapılması.
  • Alım hareketlerinin proje bazında ve şube bazında takibinin yapılabilmesi.
  • Alım hareketi sırasında yada daha sonra ortaya çıkan ithalat, nakliye ve buna benzer diğar çeşitli masrafların te tek yada toplu olarak alış maliyetine yansıtılması.
  • Alım işlemi ile ilgili fiyat farkı, vade farkı ve kur farkı faturalarının hesaplanması.
  • Verilen siparişlere ilişkin ayrıntılı sorgulamalar yaparak istenilen detayda yönetim raporlarının alınması.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aktif Kullanıcıların Bağlantısını Silme

Merhaba, Programda elektrik kesintisi veya bilgisayarın ani kapanması sonucu askıda kalan kullanıcılar varsa bu kullanıcıları; Sistem y...